Semmelrock Group mapa

Passion for Paving

Istniejemy i działamy aby realizować naszą pasję do betonowych nawierzchni. „Passion for paving” to motto, które w jasny i zwięzły sposób wyraża tę ideę pracownikom firmy oraz jej partnerom. Jest to siła napędzająca dążenie do nieustannego rozwoju kreatywności i technologii produkcji, do wzbudzania zainteresowania i entuzjazmu klientów różnorodnymi rozwiązaniami krajobrazowymi, możliwymi do wykonania dzięki naszym produktom.

Grupa prowadzi 14 zakładów w 7 krajach, tj.: Węgry, Słowacja, Czechy, Polska, Chorwacja, Rumunia i Bułgaria oraz organizacje handlowe na 5 rynkach eksportowych tj. w Słowenii, Serbii, Bośni i Hercegowinie, Czarnogórze i Macedonii i zatrudnia w sumie około 850 pracowników.

Semmelrock Group

Nasza wizja

Zespół to wiecej niż grupa osób. To drużyna zjednoczona wspólnym i jasnym celem, który łączy wszystkich.

W Semmelrock Stein+Design łączy nas spójna wizja, aby otaczający świat był piękniejszy, bardziej interesujący, poprzez wzbogacanie naszymi rozwiązaniami. Prywatne i publiczne ogrody, przestrzenie miejskie, place, ulice i miasta – to obszary za które czujemy się odpowiedzialni. Zarówno nasi akcjonariusze, jak i klienci cenią sobie naszą siłę. Będąc niezawodnym partnerem, od ponad pięćdziesięciu lat łączymy tradycję z nowoczesnością. Inwestując w naszych pracowników i nowe pomysły, kreujemy przyszłość.

Wartości, które nami kierują to: dynamika, jakość, człowieczeństwo, różnorodność, duch przedsiębiorczości, odpowiedzialność i pasja. To one kształtują osobowość Semmelrock, kierując w stronę ciągłego rozwoju.

Relacje z naszymi dystrybutorami i klientami oraz stałe podnoszenie ich wiedzy na temat naszych produktów i oferowanych rozwiązań, są dla nas równie ważne jak wysoka jakość naszej kostki brukowej, płyt tarasowych czy systemów ogrodzeniowych.
Cieszymy się, że po raz kolejny mogliśmy się spotkać z naszymi partnerami biznesowymi na corocznym szkoleniu, tym razem organizowanym w Trójmieście.

Na spotkaniu przedstawiliśmy nasze osiągnięcia z roku 2018 oraz podzieliliśmy się planami na bieżący rok. Nie zabrakło prezentacji nowych produktów oraz startu zupełnie nowego programu lojalnościowego na 2019 rok.  Spotkanie to także świetna okazja do wymiany doświadczeń pomiędzy producentem a dystrybutorami a także całą branżą.

Nasi dystrybutorzy zgodnie przyznają, że spotkanie to solidna dawka wiedzy, która w połączeniu z najwyższą jakością produktów, pomaga oferować klientom najlepsze rozwiązania. Partnerskie relacje, które Semmelrock nawiązuje ze swoimi dystrybutorami to wartość, którą zawsze będziemy pielęgnować, dążąc do wyznaczania standartów w branży.

Pasja i zaangażowanie

Pasja i rozumienie potrzeb.
Wierzymy w nasze rozwiązania do aranżacji przestrzeni, które są innowacyjne i unikatowe. Dzięki nim możemy urzeczywistniać pragnienia klientów i wzmacniamy naszą silną pozycję na arenie międzynarodowej.

Pasja i ukierunkowanie na cel.
Jako pracownicy mamy osobiste cele, oczekiwania i plany. Tak samo firma Semmelrock Stein+Design. Nasza strategia stwarza nam możliwość stałego rozwoju. Identyfikujemy się również ze spółką Wienerberger.

Obejrzyj przygotowany przez nas film i zobacz, jak zaprezentowaliśmy się na Targach Green Days! Green Days to święto branży – wielkie targi ogrodnictwa i architektury krajobrazu są wydarzeniem, na którym nie mogło zabraknąć marki Semmelrock.

Green Days to spotkanie branżowe skierowane zarówno do producentów, jak i konsumentów – tegoroczna tematyka targów została skupiona w 4 blokach: architekturze krajobrazu, ogrodnictwie, techniki ogrodniczej i florystyki. Targi odwiedziło niemal 20 tysięcy zwiedzających, a specjaliści Semmelrock odbyli 700 owocnych rozmów z klientami. Jedne z największych targów ogrodnictwa i architektury w Polsce w tym roku odbyły się w marcu w Międzynarodowym Centrum Targowo-Kongresowym PTAK Warsaw EXPO.

Co zaprezentowaliśmy na targach Green Days? Skupiliśmy się na najnowszych trendach i naszych innowacyjnych produktach wykonanych w technologii Wet-Cast, w tym nowościach, jakimi są płyty tarasowe i stopnie Sottile [link wewnętrzny do https://www.semmelrock.pl/produkt/plyty/sottile/], system ogrodzeniowy Lordio [link wewnętrzny do https://www.semmelrock.pl/produkt/ogrodzenia-murki/system-ogrodzeniowy-lordio-2/]  czy gazon Adelo o prostych, geometrycznych kształtach [link wewnętrzny do https://www.semmelrock.pl/produkt/ogrodzenia-murki/elementy-malej-architektury-adelo/].

Równie ważnym elementem naszej obecności na targach Green Days była pierwsza edycja rozdania nagród w organizowanym przez nas konkursie HardScape Award, pierwszym tego typu wydarzeniu w Polsce. Czym jest HardScape Award? To konkurs dla architektów i studentów architektury, który Semmelrock organizuje we współpracy z firmą Vectorworks. Nazwa HardScape odnosi się do naturalnych twardych materiałów, którę mogą być zarówno tworem człowieka, jak i naturalnym: murki, schody i elementy małej architektury zbudowane z drewna, kamiena, metalu, betonu, cegieł i innych materiałów. Przeciwieństwem HardScape jest SoftScape, czyli elementy zbudowane z roślin. Myślą przewodnią konkursu jest promocja architektury krajobrazu oraz nowoczesnych rozwiązań branżowych, jak i wyróżnienie najciekawszych, zrealizowanych oraz koncepcyjnych projektów nowoczesnej architektury krajobrazu w Polsce.

Werdykt w konkursie wydało jury złożone z uznanych architektów krajobrazu, pracowników naukowych oraz dyrektorów: dyrektora zarządzającego Semmelrock Stein+Design Jarosława Paruzela i dyrektor d/s PR i edukacji Vectorworks Polska, dr inż. Magdalenę Grunę.

Uhonorowaliśmy 12 laureatów w pięciu kategoriach konkursowych: realizacja przestrzeń publiczna, realizacja przestrzeń prywatna, koncepcja produktu a także projekty bez realizacji dla czynnych architektów krajobrazu oraz studentów. Pula nagród w konkursie wyniosła aż 50000 PLN. Laureaci mogli się cieszyć także z nagród w postaci licencji na program Vectorworks Landmark, wyjazdów na Chelsea Flower Show oraz nagród rzeczowych i pieniężnych.

Gratulujemy wszystkim nagrodzonym i zapewniamy, że ze względu na bardzo duże zainteresowanie konkurs będzie miał swoje kolejne edycje! Do zobaczenia na targach Green Days w 2020 roku! Wszystkich zainteresowanych konkursem HardScape Award zapraszamy na http://hardscapeaward.pl/

Odwiedź nasz kanał YouTube – https://www.youtube.com/channel/UCnoAUi-JuQeCiBWAsT7BavA

Odpowiedzialność za ludzi

Jesteśmy partnerem godnym zaufania, który dotrzymuje danego słowa pracownikom, klientom, akcjonariuszom i partnerom. Zobowiązujemy się do przestrzegania norm, standardów i przepisów prawa obowiązujących w kraju naszego działania. 

Człowieczeństwo

Naszych klientów, partnerów i pracowników traktujemy z szacunkiem i zaufaniem. Jesteśmy otwarci na uwagi, udzielamy jasnych informacji, zachęcamy do stawiania pytań i odpowiadamy na nie, a także wysłuchujemy słów krytyki i szukamy kompromisowych rozwiązań.